2012. február 25., szombat

Part 39 // // Trust me



Nagyon jó volt Zaynnel megbeszélni a történteket,bár szerintem valami még mindig nincs rendben..úton hazafelé alig beszéltünk,de azért végig szorítottuk egymás kezét.Beérve a házba egyből Hannahnak rontottam és ujjongtam neki,gondolom már kicsit elege van a folytonos hangulatváltozásaimból.Szívesen Wiiztem volna még a többiekkel,de természetesen nem utasítottam vissza Zaynt.Felmentünk a szobánkba,majd hanyagul lehuppant az ágyra.
-Naaa,van kedved...?-húzogatta a szemöldökét.
-Társasozni?Persze.-ujjongtam,pedig tudtam,hogy nem ezt tervezte.
-Mi,most ugye csak viccelsz?-csalódottan biggyesztette le a száját,én meg csak nevettem.
-Nem,nem viccelek,vidd le a többiekhez a társast,én is mindjárt megyek.-csalódottan kullogott ki az ajtón,és lépteit is hallottam,ahogy megy a lépcsőn.Bementem a fürdőbe és megmostam az arcomat,hogy kicsit észhez térjek.Egyszer csak telefoncsörgésre lettem figyelmes.Kiszaladtam,és a képernyőn Eleanor neve díszelgett.
-Sziaaa,Eleanor.Mizu?Rég beszéltünk.
-Nem tudnál eljönni ide?Beszélni szeretnék veled.Mint nő,a nővel.
-Ööö..rendben 20 perc és ott vagyok.Puszi.-tettem le a telefont és heves kapkodásba kezdtem.Tusoltam,majd egy egyszerű sminket raktam magamra,felvettem az egyik legkedveltebb felsőmet,hozzáillő nadrággal és magassarkúval és már rohantam is.
-Hova,hova?-kérdezték.
-Eleanor beszélni akar velem.Fogalmam sincs,hogy miért.Majd jövök.-Semmi reakciót meg nem várva csaptam be magam mögött az ajtót.London utcáin csípős szél fújt,és eső is előrelátható volt,így lépteimet felgyorsítottam.Észre se vettem,már ott voltam Eleanor házánál,és becsöngettem.
-Szia Dais.-Az ajtóban egy kissé rossz állapotban lévő lányt láttam.Szemei fel voltak dagadva,szája kicserepesedett,és teljesen le volt lassulva.
-Szia.Minden rendben?-kérdeztem aggódva.
-Nem.Semmi sincs rendben.De inkább gyere be.-levettem a cipőmet,majd helyet foglaltunk a kanapén.
-Lou napok óta ismét nem keres.Mióta...mióta...-dadogta.
-Mióta..?-kérdeztem tőle,mert fogalmam sem volt miről beszél.
-Mióta megtudta,hogy terhes vagyok.
-TERHES?!-döbbentem le.
-I..igen,de..Louis nem mondta?
-Nem.Nem mondta..
-De ez így nem működik nem bízik bennem..én tényleg csak Őt szeretem,de Ő ne, bízik bennem.Igazán szükségem lenne rá,de Ő nem keres engem.Ez így milyen kapcsolat?
-És..és a baba? A hasadon alig van változás.
-Tudom...látod ezért is szükségem lenne Louisra.Hogy...támogasson.
-Tudom.Borzasztó érzés lehet neked..Akarod,hogy itt maradjak ma este?
-Komolyan kérded?De..a többiek nem haragudnának?
-Eleanor,a barátnőm vagy.Ez a legkevesebb..
-Köszi,igazán jól esne egy csajos este..
-El,mindjárt jövök,de van egy kis elintézetlen ügyem..nem bánod,ha 20 percre megint eltűnök?
-Nem..nem..de ugye vissza jössz?
-Természetesen..hozok nasikat,meg ilyesmiket.Puszi.-Azzal már rohantam is az utcán.Képes lettem volna Lou nyakát kitekerni...nekem miért nem mondta el?Futottam,hogy minél hamarabb odaérjek.-Nyitottam az ajtót és elkezdtem üvölteni.A tigris előjött belőlem.
-Tomlinson!Most azonnal gyere ide!
-Minden oké?-kérdezte Harryt.
-Ja,tökre úgy festhetek,mintha minden oké lenne.-Nem érdekelt,hogy mindenki ott van,belekezdtem a mondandómba.
-Mégis,hogy a picsába képzelted ezt Louis?Eleanor úgy néz ki,mint egy 40 éves,rohadtul szüksége lenne rád,te meg nem is foglalkozol vele?Mellesleg,miért nem mondtad el,hogy...?-majdnem kicsúszott a számon a többiek előtt,de még időben észbe kaptam,hogy ez a bunkó,nem mondta el nekik.
-Ott bőg a kanapén.Napok óta egyedül van,és sír.Ő neki is ugyanolyan rossz,mint neked,te meg nem bízol benne?Milyen alapon?Mikor tett Ő veled bármi rosszat is? Tudod milyen szar érzés látni neki,hogy vagy ötszázezer csaj akarna a tied lenni,de Ő még is eltűri.Mellesleg..ha Eleanorból azt nézed ki,hogy..
-Daisy,kuss.-állított le Louis.-Csak annyit mondj meg,miért nem mondtad el,hogy..tudod.
-Mert..nem bíztam benned.Hannahban jobban megbízok.
-Jaaaa,értem...azt azért képes voltál elmondani,hogy szakítani akarsz vele..Csodálkozol,hogy nem keres?Te ugyanúgy nem keresed.
-Na,jó most már elég volt..nehogy már te oktass ki,amikor olyan vagy,mint egy napraforgó!Ha éppen összeveszel Zaynnel,nem gond,mész Liamhez,nem igaz?Aztán kibékülsz Zaynnel..vajon mennyi időre? Max 1-2 hétre.Akkor megint mész Liamhez,aki meg beléd van zúgva,te meg csak játszol vele.-Úgy éreztem,mintha most szúrtak volna belém 50 tőrt.Ezt tudtam meg magamról : Önző,kiállhatatlan,okoskodó ribi vagyok.Könnyeimmel küszködtem,de én csak álltam ott,mint egy jéghegy.
-Eddig is tudtam,hogy pocsék barát vagyok,de így még jobb,hogy a képembe mondtad.Kösz.Mellesleg....
Tudod mit? Hagyjuk.Nem magyarázkodom senkinek!Louis,te ugyanúgy magyarázattal tartozol a többieknek...-Azzal fogtam magam és zokogva elrohantam Eleanor házához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése