2012. február 17., péntek

Part 37 // // Can i say goodbye?

A telefonom csörögni kezdett, gondoltam megnézem ki is lehet az, de mikor épp érte mentem volna, Zayn rontott be a házba. Nagyon dühösnek látszott, nem értettem miért, biztos rossz volt a film, vagy valami. Erre fölment. Hiányoltam valamit, pontosabban valakit. Hol van Daisy?! Közben teljesen elfelejtettem megnézni ki hívott. Zayn lejött, majd sírva rám borult. Kérdeztem tőle mi baja, de nem válaszolt, csak átölelt. Kicsit zavart a helyzet, de annyira szomorúnak tűnt, hogy hagytam. Niall hazafelé tartott. Belépett a házba, de fel sem tűnt. Zayn azt mondta, még csak most veszi észre milyen szép szemeim vannak, én pedig természetesen megköszöntem, sőt azt mondtam neki is, de az már feltűnt korábban is. Valamit nagyon félreérthetett, mert továbbra is csak bókolt, és idiótán mosolygott rám. Eltelt pár perc, majd érdeklődtem Dais után, de akkor jött Niall. Mérges voltam, hogy pont most kell jönnie, amikor épp megtudhattam volna hol van Daisy. 
- Szia, Niall! - köszöntem neki, erre odajött és megpuszilt. De nem is tudom, nem volt az igazi, vajon mi történhetett? Gondoltam éhes, vagy fáradt. Megfogtam Zayn kezét, majd felhúztam a kanapéról, és odasúgtam neki: - Na, hívd fel. - ő annyit mondott, hogy később, mert most ő sem tudja mit kéne mondania. Majd bementem Niallhoz a konyhába.
- Daisy nem Zaynnel ment moziba?
- De, viszont Zayn egyedül jött haza, és fogalmam sincs mi lehet Daissel. De nekem mennem kell, majd jövök.
- Hová? És ilyenkor?
- Nyugi, bízz bennem! - azzal kimentem az ajtón.
Louissal megbeszéltem kicsit korábban, mielőtt Zayn betoppant, hogy hol tudunk beszélgetni. Louis odajött, majd átölelt, és bevallom nagyon jól esett, mert a fiúk közül Louis volt a legjobb barátom, és érdekelt hogy mi történik vele. Hálás mosolyt vetett rám. Mindent elmondott, mindent. Én mondtam neki, hogy nem akarom őt idegesíteni, de nem ártana utánanézni annak, hogy övé-e a gyerek, és ő is így gondolta. Akkor eszembe jutott megnézni a telefonomat. Egy üzenet érkezett a hangpostámra. Lehallgattam, majd gyorsan megmondtam Louisnak hogy mennem kell, dolgom van. Erre aggódni kezdett azért, hogy ilyen késő este hogy jutok haza, de nem mondtam semmit neki, gondoltam Daisyvel. Siettem, sőt rohantam a mi kis helyünkre. Daisy még ott volt. Gyorsabbra vettem a tempót amikor megláttam Őt. Csak sírt, és sírt. Nem győztem bocsánatot kérni, de beszámoltam arról, hogy mi történt. Na jó, Zaynt nem említettem neki, csak hogy szomorúnak tűnt, de tényleg. Elmondtam hogy Louisnak fuvar kellett haza, így elvittem, bár ez nem volt igaz, hisz most nem is kocsival jöttem. De amit Louissal beszéltem, titok. És amit Zaynnel, az is.  Daisy elmondott mindent, mindent. Nagyon szíven ütött a dolog, rossznak éreztem magam. Ránéztem az ujjamra amin Niall gyűrűje volt. Megérdemlem én ezt? Nem hinném, most nem. És ugye ott van Nick, akiért szintén dobog a szívem. Annyira... normális srác. De rájöttem, hogy neki olyan lány kell, aki csak Őt szereti. Talán Niallnak is, de nem rég 'jegyzett el', és nem mondanám hogy ez nem boldogít. 
- D, én annyira sajnálom, de tényleg. Figyelj, Zayn nem mondta hol vagy, ő maga sem tudta. Haza kell jönnöd velem! 
- Nem megy, érted? Nem megy! Pár napra anyuhoz költözöm, amúgy is letelt az egy hónap amit a srácokkal töltöttünk, nem?
- De hisz ők akarták hogy maradjunk, és anyuéknak sem lesz semmi bajuk, hidd el. És akkor most mi lesz Velem? 
- Most ne csak Magadra gondolj Han! - ezen a mondaton lesokkoltam. - Hannah, nem úgy értettem, de...
- Nyugi, pontosan tudom hogy érted. Niall, Nick. Értem én.
- Nem, nem úgy értettem, esküszöm, de ne hagyj el te is. 
- Nem foglak. - mondtam csendesen. - a végén Daisy csak hazajött velem, összepakolni a cuccait. Niall és Liam volt a nappaliba, majd Niall azt mondta:
- Hú. Daisy, nagyon csinos vagy! - szerencsére nem értettem félre, de amikor Niall Daisyra kacsintott, akkor Ő is csodálkozott, hát még én. Liam beszélni akart vele, de Daisy nem. Zayn lefelé tartott a lépcsőn, majd visszafordult, de utána mentem. Megkérdeztem mi az, de nem mondott semmit, csak megkérdezte holnap elkísérem-e vásárolni, én meg leokéztam. Biztos Daisynak akar venni valamit. Lementem, erre... sokkot kaptam. Daisy Niall ölében ült, Zayn a hátam mögött áll, de sírva szaladtam föl. Majd megkérdezte jól vagyok-e? De a válaszom nem volt. Kicsit lelkiismeret furdalásom volt amiatt, hogy Zaynnel megyek vásárolni, de már nincs, ezek után nincs. De Niallnak van menyasszonya, én. Még is mi folyik itt? Mi van itt ma? Liam jött föl, neki sem tetszett az egész. Harry már aludt, így gondoltam mellé fekszek, hisz ő az eredeti szobatársam. Szóltam Niallnak, -miután Daisy egy szó nélkül elment,- hogy Harryvel alszom, de nem szólt semmit, így bementem. Ezt nem hiszem el! Harry megint átölelt, úgy aludtunk el. Remélem ez csak egy rémálom, és sikerül felébrednem. Holnap megkeresem Nicket, lehet hogy volt itt, csak nem talált meg.

A következő részben: Zayn és Hannah vásárolni mennek, Hannah benéz Daisyhoz, és az anyukájához, felkeresi Nicket, Daisy és Zayn megbeszéli a dolgokat, Louis megpróbál Eleanor után kémkedni, Niall és Hannah között forrósodik majd a levegő, Harry és Liam pedig buliba megy.

3 megjegyzés:

  1. Őszinte leszek. Nekem ez a fejezet nem tetszett!
    Nem írtad le részletesen a Louisos részt és minden olyan össze-vissza volt. Túl gyorsan történt minden, ráadásul nem is értem az okukat... Mi az, hogy Hannah Niall menyasszonya, de elmegy Zaynnel vásárolni, Harryvel alszik és közbe Nicket is SZERETI...?! Daisy meg szereti Zaynt, de Liammel majdnem smárol és a legjobb barátnőjének a vőlegényének az ölébe ül... -.- Nem tudok mit mondani, bocsi...:|

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom ha neked nem nyerte el a tetszésedet, de "Daisy" imádta, és nekem is ez a kedvenc, az enyéim közül. A lényeg Niall, Hannah, Zayn és Daisy, tehát nem fogok többet írni pl: Louisról, majd a következő részemben, hisz még nincs kémkedés. Próbálok mindenkit beleírni. Nick pedig izgalmasabbá teszi a történetet, de annyit elárulok Hannah csalódni fog benne. Daisy és Niall meg majd meg lesz oldva :)

    VálaszTörlés
  3. És még annyi, hogy ha összezárnak 5 remek sráccal, akkor biztos egyszerre szimpatikus lesz az összes. Így elég nehéz a lányoknak. A való életben is így menne, próbáljuk úgy írni hogy hihető legyen.

    VálaszTörlés