2012. március 4., vasárnap

Part 41 // // Shopping time!


Szörnyű ember vagyok...Nagyon bántott,hogy Louis így beszélt hozzám.Csalódtam benne...Igyekeztem nem rajta agyalni,és minél inkább kerülni.Csak azt nem értem,hogy ajánlhattam fel,hogy segítek nekik,amikor elég jól megvannak ők ketten,és rám igazán nincsen szükségük.Az lesz a legjobb,ha elmondom ezt Hannahnak.Azt hiszem.Örültem,hogy megyünk vásárolni,legalább kicsit kikapcsolódok,de ugyanakkor nem lesz kellemetlen sem,mert Lou nem lesz ott.Én mindig úgy éreztem,hogy Ő számomra egy lelki támasz,de lehet,hogy tévedtem.Beszálltunk a kocsiba és Harry büszkén mutatta vezetési technikáját,többször is átmenvén a piroson.De kifejezetten büszke volt magára.Még otthon lestoppoltam,hogy én ülök Hannah mellé,így aki ellenezni próbálta,az ajándékba egy pofont kapott.Mivel sikeresen megnyertem a csatát a "Ki ül Hannah mellé,természetesen Daisy" versenyt,boldogan ugráltam a kocsi felé,a többiek pedig minden bizonnyal totálisan hülyének néztek.egy ember lett volna,aki még be is szállt volna a játékba,de Ő most nem volt itt..tessék,most is eszembe jut.Pedig nem kéne.Beszálltam a kocsiba,természetesen előbb nyomtam egy puszit Zayn szájára,és beültem Hannah (ezt nektek fiúk!) és Zayn közé.A Plázához vezető út közben Liam azt számolta,hány piros autó megy el mellettünk,Hannah az ezüstöket számolta,Zayn a feketét,én pedig nem vállalkoztam ilyen komoly feladatra.
-Héééé,én is akarok számolni autókat!-nyafogta Harry.
-Te inkább az utat figyeld,és ne menj át több piros lámpán!-utasította Liam.
-Blablalaa,nem hallom hangos a zene..I want,I want,I want,but that's crazy..
-Harry!
-Nem hallooom.I want,I want,I want,but that's not me..
-Harry,vigyázz egy macska!
-Juj,baszki,neee, menj arrébb kiscica!-mindenkiből kitört a nevetés,hisz tudjuk,hogy Harry megrögzött macskamániában szenved.
-Ééééhes lettem! Siessünk!
-Niall 1 órája ettél,és máris éhes vagy?!
-Hé,Harold! Ne bántsd az én szöszimet!-nyújtott nyelvet Harryre,Hannah.-Különben,csakhogy tudjátok,én is éhes vagyok.-afféle plázacica mozdulatokkal fűszerezte a kijelentését Hannah.
-Na,jól van már,itt vagyunk.-mondta Harry.
-És még élünk...-vágott vissza Liam.
-Hahahha,nagyon vicces vagy.-játszotta a sértődöttet Harry.
-Srácok,biztos jó ötlet volt ide jönni?-kérdezte Hannah,de már vagy 20 lány ott tolongott.
-Kicsim,nem ülhetünk mindennap otthon.Bár...ezt furcsa,hogy én mondom,mert én igazán szeretek lustálkodni.De ki kell mozdulnunk enni!-nyomatékosította az enni szót és átkulcsolta Hannah kezét.
-Hmmm..vajon mit eszünk?-kérdezte Hannah.
-Hülye kérdésekre nem válaszolok!-és már rohant is Nando'sba minden rajongót elkerülve,mi pedig nevetve figyeltük az eseményeket.
-Mi is mindjárt jövünk Daisyvel.Egy pillanat.-mondta Zayn azzal magával húzott.
-Hova megyünk Zí mester?
-Zí mester? Ez most komoly?
-Nem tetszik?-nyújtottam rá a nyelvemet.
-Deee nagyon.. a legjobb becenév.
-Ugye tudod,hogy..hogy mindig is téged szerettelek,és téged is foglak.Mindig.
-Tudom.Ezért is vettem neked valamit.-Azzal elővett egy kis dobozkát,és felnyitotta."Zayn."Olvastam a nyakláncon.Egyszerűen csodálatos volt.A kis ezüst nyaklánc,ami minden bizonnyal egy vagyon volt...már most a kedvencemmé vált.
-Ez..ez gyönyörű..de igazán nem kellett volna ennyit költened rám,elég,ha vagy nekem.
-Tudod...először magamnak akartam venni a Zaynes nyakláncot,de aztán rájöttem,hogy elég csajos.
-Akkor jó.Nem csalódtam.-bújtam hozzá és magamba szippantottam finom illatát.-Szeretlek.-suttogtam.Nem válaszolt semmit,csak mosolygott és megcsókolt.
-Na,gyere menjünk vissza a többiekhez.-mondtam azzal megragadtam a kezét,de nem akart jönni.
-Na,gyere már!
-Nem akarom nézni ahogy Niall felzabálja az egész Nando'st.Rémisztő.
-De én is éééhes vagyok.
-Ahj,na,jól van.
Azzal átkarolta a derekamat,és visszamentünk a többiekhez.Niallt már beterítették a csirkék,és mindenhol csupa zsíros volt,de Ő nagyon jóízűen evett.Hannahval együtt.Hannah mosolygós arcát az arcomon éreztem,és már ijesztő volt,annyira mosolygott.
-Mi van Han,mit mosolyogsz?
-Valakinek nagyon szép nyaklánca van.-kuncogta.Nem válaszoltam semmit,odamentem hozzá,és egy csattanós puszit adtam az arcára.Legszívesebben az egész Plázát végigpusziltam volna.Azzal súgtam valamit Hannah fülébe,amit csak Ő hallhatott.-Mikor mondod el?-próbáltam a lehető leghalkabban mondani és szerencsére sikerrel jártam.Ő csak rám kacsintott én pedig leültem.
-Menjünk vásárolni!-pattant fel Harry.
-Viccelsz?Most ültem le.
-Nembaj,egy-kettő!-utasított mindenkit Harry.
-Vásárlásra fel,plázacicák!-villantott ezer wattos mosolyt Harry,és neki láttunk a boltok letámadásához.

1 megjegyzés: