2012. március 9., péntek

42.rész - Be free

Nem tudom hogy mondjam el Niallnak, hogy Nickkel egy iskolába fogok járni, mert biztos összevesznék vele ezen. De épp egy nagy vásárlás közepette voltunk, így nem is volt nagyon időm erre gondolni. Páran hazamentek, többek közt Niall és Zayn, így Harry, Liam, Daisy és én maradtunk vásárolni. Egyszer csak megszólaltam:
 - Milyen jó lenne kiruccani valamerre. Egy csendes helyre, ahol nem zavar senki, és semmi.
- Hannah, te most pontosan kiről beszélsz? - érdeklődött Harry.
- Én és Niall. Miért, kiről kéne? - erre nem kaptam már választ, de a gondolataim jobban lefoglaltak.
Erre megláttam egy gyönyörű szép cipőt. Nem szóltam, csak mentem és mentem tovább, míg a boltban nem voltam. Most nyílt, érdeklődtem meg a boltostól. Intettem a többieknek, arra bejöttek. Daisynek is tetszett a hely. A fiúkat elküldtük, hogy Ők is keressenek valami jó helyet, addig mi itt leszünk. Elmentek. A cipő a kosaramban volt, tudtam hogy kell egy ilyen, hisz alig van elegánsabb cipőm, és ha Niallal elmegyünk valahova, akkor biztos nem sportcipőben és farmerben megyek. Főleg hogy elmondom neki a sulit.
- Már csak egy ruha kéne hozzá....- Daisy bólogatott, mire kiszúrtam egy szép fehér ruhát. - Ez gyönyörű! - kiáltottam föl. Daisy szomorúnak tűnt.
- Mi a baj?
- Semmi, csak rossz embernek érzem magam, az lennék?
- Dehogy is! Megmondom mit teszünk. Keresünk neked valami szépet, és dupla randira megyünk a srácokkal, na?
- Nem rossz ötlet. - csillogott Dais szeme. Végül Ő is talált ruhát és cipőt is. Végül boldogan léptünk ki, majd megjelentek a srácok (ki tudja mit vettek?), és elindultunk haza. 
Ahogy megérkeztünk egyből berontottam Niallhoz és Zaynhez, és odaszóltam: Ma. Este. Duplarandi. Ők csak helyeseltek, így nem is feszegettem tovább. 
Mivel már estére járt az idő, elkezdtünk Daissal készülődni. Nagyon vártam mit reagál Niall a hírre. Lementünk. A srácoknak tetszett a szerelés, amit feldobtunk pár kiegészítővel. Niall úriember módjára kinyitotta nekem a ház- és kocsiajtót is. Zayn is így tett. Azzal Dais és Én összenevettünk. Ahogy megérkeztünk az étteremben, minden annyira nyugodt és csendes volt. Pont mint amilyenre vágytam. Leültünk. Ameddig rendeltünk és várakoztunk belekezdtem mondani: Niall, valamiről tudnod kéne. Szóval, Daisy és Én suliba megyünk pár hét múlva... 
- Igen, és?
- Nem csak mi leszünk ott. Úgy értem, Nick is oda jelentkezett.- Niall arcán csalódottságot láttam. Hirtelen telefonrezgés zavarta meg a dolgokat. Louis. - Bocsi.
- Mond!
- Hannah, azonnal ide kell jönnöd Eleanor házához, kérlek. Siess!
- Viccelsz? Randin vagyok!
- Lécíves Hannah, csak rád számíthatok. Ez nem várhat.- letettem.
- Annyira sajnálom srácok, de nem tudom mi van vele. Tudom, az én ötletem volt, de...
- Én is megyek! - mondta Niall. - Ha randi, akkor maradjunk együtt. Elmentünk, Daisyék kettesben maradtak. (arról mesél majd bővebben).
Odaértünk. Louis kétségbeesve jött: - Ő mit keres itt?
- Ő csak Niall. Nem árt senkinek. - akkor esett le mi az... Niall nem tudja.
- Szóval, mit akarsz? - kérdezte Niall.
- Hannahval akarok beszélni... csak Hannahval.
- Mindjárt jövök. - mondtam. - Louis mindenbe beavatott. Elmondta nekem, hogy Eleanor nem terhes, csak kitalálta, mert észrevette amint erről olvas "áll-terhesség".
- Louis, annyira sajnálom! Hogy tehette ezt?
- Nem tudom csak... 
Mostanában minden fura. Louisnak van elég problémája, ahogy Liamnak, Harrynek, Niallnak és nekem, és Zaynnek és Daisnak is. Nem tudom hogy oldjam meg mind ezt, egyszerre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése